الأربعاء، 16 سبتمبر 2009

مسألة مبدأ





كل الجروح ليها دوى

يا طير يا حالم ف الهوى

اطوى الجناح على الجراح

واضحك ويلا نطير سوى

انا مش هبيع الصدق بالاكاذيب

ولا ااقولش للحمل الوديع يا ديب

ولا ااقولش للديب يا اعز حبيب

والصدق مهما عزّ

ف الازمة مش ههتزّ

ساعات يكون كتم الانين

أصدق

وانا مهما ااقع راح أقوم

ودي مسالة مبدأ

كل الجروح ليها دوى

يا طيريا حالم ف الهوي

اطوي الجناح على الجراح

واضحك ويلا نطير سوى

بيكدبوا الصدق اما

الكدب يتصدق

يا ليل

ياليل تطول بكره

تلقي الفجربيشقشق

انا في انتظار الصباح

انا احتوييت الجراح

وخلااااااااااااااااص

نسيت الي راح

ومن جديد هبدأ

ودي

مسألة مبدأ


علي الحجار

هناك تعليقان (2):

  1. الاغنيه دى كلماتها جميله جدا وكانت تتر مسلسل بنفس الاسم



    تحيه وعيديه

    ردحذف
  2. اه
    ده تتر النهايه لمسلسل مسألة مبدأ كان بطولة الهام شاهين وخالد النبوي
    انا بحبها جدا الاغنيه دي وكمان تتر البدايه
    تحياتي وعيديه

    ردحذف