الجمعة، 26 فبراير 2010

انسي خوفك


متخفش من بكره

مين عارف ايه بكره

دي الدنيا قلابه

ومين يعرف ايه فيها هيجري

اوعاك تعيش علي الالم

وتضيع حياتك في العدم

بالاراده تقوي علي جرحك

وتنسي خوفك

وتضحكلك ايامك وتصالحك

وتخرج من دايرة يأسك

متخفش وعيش ايامك

الحياه اهي قدامك

اتمني وبكره هتتحقق احلامك

اتحدي كل الاوجاع

ومتبكيش علي اللي ضاع

دا اللي ضاع زمان وراح

جاي من بعده غنا وافراح

وقلبك اللي يوم انظلم

مسيره يروق ويتهني ويرتاح

قطر الحياه هيفضل ماشي

ماشي.......وواخدنا معاه

هناك 4 تعليقات:

  1. ازيك يامها ياحببتى
    والله يامها كلام جميل
    بس نقول يارب
    وهحاول زيك كده بالظبط
    تمنياتى بدوام التفاؤال ده
    وكلام جميل اوى وانا نفسى اقوله زيك كده من قلبى
    نلقى دائما على حب

    ردحذف
  2. داليا
    علي فكرة انا كاتبه البوست ده عشانك انتي
    لازم يا داليا تغلبي خوفك بأيمانك وربنا سبحانه وتعالي
    هيقف جنبك لكن اليأس اخرته الضياع
    وفي الاخر بردو محدش هينفعك ولا هيبكي عليكي
    الناس كده يا داليا وحشه

    تحياتي الغاليه

    ردحذف
  3. بجد يامها البوست ده عشانى
    طبعا يامها ونعمه بالله
    والله انا راميه كل حمولى عليه اصلى ماليش غيره
    هو قادر يخرجنى من الا انا فيه
    وبردو محتاجه دعواتك
    اه الناس بجد مش عارفه بقوا ليه كده
    يالا الحمد لله على كل شيئ

    ردحذف
  4. السلام عليكم
    اه والله انا كتباه ليكي انتي
    ونفسي كل واحد كان زيي في يوم من الايام
    انه يقرب من ربنا ويرضي بنصيبه
    صدقيني يا داليا حاله هيتبدل بس مفيش حاجه بتيجي
    مره واحده

    تحياتي الغاليه

    ردحذف