الاثنين، 5 يوليو 2010

عصفور


وكأنى عصفور مدلع
آآآآآآآآآآ ه ... متلوع
وفى قلبه حكايات بتولع

راح أغنى ولازمنى
ادفى وأبعد حزنى
ولكنى بحس اكمني
عاشق لزمانى اللى تاعبنى .....
تاعبنى .....
آآآآآآآآآآآآآآآه ..... تاعبنى

لو حقدر أغير ... راح أغير
لو مش قادر
أنا لازم أغير وإتغير
ولأن محدش كلمنى
أنا بمشى على شاطئ حزنى
وكأن العالم مش ملكى

وكأنى عصفور مدلع
آآآآآآآآآآ ه ... متلوع
وفى قلبه حكايات بتولع

هناك 6 تعليقات:

  1. صباح الخير يا طير السلام انا صعبان عليا العصفور اللى على الاغصان وبين الورود ومدلع ومتنوع على فكرة جميلة جدا بجد كلمات بسيطه بس معبرة حقيقى تحياتى ليكى يا مها

    ردحذف
  2. محمد
    صباح النور علي فكره دي اغنية لمحمد منير بس بحبها جدا زي ما بحب اغانيه
    سعيده اوي بمرورك
    تحياتي ليك

    ردحذف
  3. صباح الفل على العصفور المدلع

    أنا كمان نفسى أبقا عصفور مدلع
    ههههههههههه

    كلمات جميله ياموها والاجمل البنوته اللى حستها وحاولت تكتب كلماتها

    أرق أرق تحياتى

    ردحذف
  4. دودو حبيبي
    صباح الفل يا احلي عصفور يا مدلع
    وحشاني يا داليا والله وعلي فكره مدونتك جميله قوي قوي
    تحياتي الغاليه قوي

    ردحذف
  5. كلام جميل اوى زى ما يكون حلم وبنشوف اه نفسنا يتحقق بس عارفين انو صعب اوى كمان

    دى يمكن اول مره اعلق هنا بس المدونه بجد فيها مواضيع جميله

    يا ريت تتقبلى مرورى ومن قلبى بتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

    ردحذف
  6. امير الحب
    انا سعيده اوي بمرورك عندي دا شرف ليا والله
    وربنا يسعدك ويوفقك يارب
    تحياتي

    ردحذف