الأحد، 30 مايو 2010

رد يا بكره



رد يا بكره طمني
فرح قلبي ريحني
قلقان منك وخايف
خايف من تاني تجرحني
والقلب مبقاش حمل جراح
بيتمني يدوق هنا وافراح
ويعوض كل اللي راح
ومن بعد القسوه يرتاح
نفسي الاقي نفسي
ويتحقق اللي في نفسي
نفسي اعيش زي كل الناس
والاقي الحب والدفا والاحساس
نفسي اعيش في بحر حنان
يغسل جوايا كل الاحزان
واعيش بالحب طول الزمان
اعيش بالحب رغم اللي كان
ويملي النور والامل الكون
يارب افرجها من عندك
افرجها يارب الكون

هناك 4 تعليقات:

  1. ربنا يارب يديم عليكى فرحتك

    ويبعد عنك خوفك من الا جاى

    ويارب تحققى كل الا نفسك فيه واكتر

    يارب ياأحلا مها فى الدنيا

    ردحذف
  2. السلام عليكم
    اتمنى لكى ما تتمنى زيارتى الاولى وباذن الله لو مفيش مانع مش تكون الاخيره
    بجد صدفه جميله

    ردحذف
  3. داليا حبيبتي
    ادعيلي يا داليا
    وربنا يستر من اللي جاي
    اللي جاي اصعب واصعب
    وربنا يسترها من عنده
    تحياتي الغاليه

    ردحذف
  4. صدفه جميله
    والله احلي صدفه مروركم عندي
    وانا ليا الشرف انكم تزوروني علي طول
    وانا كمان هتابع كتابتكم دايما
    تحياتي

    ردحذف