الأربعاء، 13 أكتوبر 2010

غصب عني واعمل ايه


غصب عني انا انسان
نفسي ادوق طعم الفرح
وابعد عن ضلام الاحزان
غصب عني نفسي اغني
واطير وارفرف في كل مكان
غصب عني قلبي بيوجعني
وبيتمني ينسي كل اللي كان
غصب عني نفسي اعيش
واّلام جوايا مبتنتهيش
وقلبي من عذابه صبح مفيش
غصب عني مش بايدي
احزاني ساكنه فيا
زي الدم بتجري في وريدي
غصب عني عاوز اتهني
واعيش ولو يوم في الجنه
جنه فيها حب ودفا
ودنيا مليانه ود وصفا
غصب عني واعمل ايه
غصب عني واعمل اييييه

هناك 6 تعليقات:

  1. اقولك تعملى ايه
    قولى يارب
    بس على يقين جامد اوى
    ان ربنا راح يبدل الحزن بالفرح فى يوم
    وكلنا عايشين على الامل ده
    ومنتظرينه
    اصبرى وما صبرك الا بالله

    ردحذف
  2. داليا
    والله يا داليا
    هو دا طوق النجاه اللي انا متمسكه بيه وسط كل دا
    يارب الصبر من عندك
    تحياتي يا حبيبة قلبي

    ردحذف
  3. اتوضي وصلي ركعتين واشغلي نفسك بحاجة عمرك ماعملتيها قبل كده...وبعد كدة ح تدعيلي

    ردحذف
  4. tarkieb
    فعلا اهم حاجه ان الانسان يحافظ علي علاقته بربنا
    هو قادر علي كل شئ واحن علينا من اي حد
    ربنا يتولانا
    تحياتي

    ردحذف
  5. انتي عايشة بالحب وغصب عنك قلبك هيدق بيه ده مش عيب أو غلط بالعكس ده احساس عالي مش عند كل الناس انتي تركيبة متوازنة وده لأن غصب عنك انتي انسانة.
    كلامك حلو قوي يامها بجد

    ردحذف
  6. مروه حبيبتي
    بس لمين ومين اللي يستاهل
    بس تعرفي ان كفايه ان الواحد يحس احسن ما يكون جبله من غير قلب واحساس زي ناس كتير في الدنيا الشيطان بيعمي قلوبهم وبصيرتهم
    صادفني في حياتي الحب والاحساس لكن من طرف واحد
    تحياتي يا روح قلبي

    ردحذف