الجمعة، 29 أكتوبر 2010

دالياااااااااااا


انا فرحانه قوي النهارده ومبسوطه
لقيت نفسي بجري علي المدونه وعاوزه اكتب واقول
لاغلي انسانه وصديقه في حياتي واطيب قلب
مبروووووك يا داليا يارب يسعدك يا حبيبتي يارب
ويعوضك ويفرح قلبك يارب
ويارب نفضل دايما صحاااب يارب ويدوم الحب بينا
تحيااااااااتي يا داليا
ومعدش فيه احلام ضائعه بقي باذن الله خلاص

هناك 7 تعليقات:

  1. الف مبروووووووووووك يا دولى
    احنا كلنا فرحنا للخبر السعيد
    ربنا يديم المحبه بينكم يا مها ويكمل سعادتكم ويفرح قلب البنات كلها

    ردحذف
  2. مرمر حبيبتي
    انا فرحانه قوي لداليا
    وربنا يسعدنا جميعا يارب ويعوضنا خير ويبعد عننا الاحزان ويكرمك يا دودو يارب
    والاهم بردو اننا نفضل صحاب دايما
    تحياتي الغاليه جدا

    ردحذف
  3. والله داليا شخصية طيبة وموهوبة وتستاهل كل خير وفرحنا لها كلها ...وعقبالك بقى وتفرحي زيها ...نفسي اشوفك مرة واحدة فرحانة يا مها بجد

    ردحذف
  4. تراكيب
    داليا صاحبتي جدا وعلي الواقع والحقيقه اكتر كمان اللي يتعامل معاها يحبها جد جدا لانها طيبه جدا وقلبها نضيف قوي وابيض
    انا فرحانه ليها قوي بجد وكفايه اشوف فرحتها دي وان شاء الله هكون معاها واشاركها فرحتها
    ويارب نفرح كلنا
    انا كمان نفسي افرح والله بس انا وداليا فرحتنا واحده
    ويارب نفرح كلنا
    تحياتي

    ردحذف
  5. مهااااااااااااااااا
    ياحببتى يارقيقه
    مش عارفه اقولك ايه
    غير انى مقدرشى استغنا عنك ابدا
    ويارب يارب عقبالك يارب
    وربنا يوعدك باإبن الحلال الا يسعدك ويريح قلبك يارب ويقدرك ويعرف قيمتك يارب

    ردحذف
  6. مرمر
    ربنا يخليكى ياحببتى ويكرمك يارب وعقبال المرمريات الصغننين بتوعك


    أستاذ تركيب
    تسلم يارب وميرسى على كلامك الجميل ده
    وربنا يسمع منك ونفرح بموها عن قريب بإذن الله

    ردحذف
  7. دودو
    احلي عروسه في الدنيا
    ربنا يسعدك يا قلبي يارب ويهنيكي
    وانا كمااااان مقدرش استغني عنك ابدا ابدا
    ويارب نفرح كلنا بجد وايامنا اللي جايه تبقي حلوه
    يارب يا داليا وانا في انتظاااااار
    تحياتي يا احلي عروسه

    ردحذف